Coquillards de Villon Index du Forum

Coquillards de Villon
Forum de discussion des Coquillards de Villon et des passionnés de reconstitution médiévale

FAQFAQ PortailSite internet   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

ligesom mange andre vejlejligheder

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Coquillards de Villon Index du Forum -> Coquillards de Villon -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin Poissons (20fev-20mar) 龍 Dragon
Point(s): 9
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Mar 6 Nov - 08:23 (2018)    Sujet du message: ligesom mange andre vejlejligheder Répondre en citant

Den ?vre del af GR Speed ??er et syntetisk net med masser af svejsede overlays. Det er lidt sv?rere internt Nike Air Max 90 Mens i regionen mellem midten og forfoden i forhold til GoRun. Det indre af h?len er foret med et filtlignende materiale (jeg er forf?rdeligt at identificere stoffer) og er bl?dt mod huden. Str?mpebuksen er limet fast - jeg har www.lavolailles.fr ikke fors?gt at fjerne den. GoRun Speed's eneste er, hvor den virkelig adskiller sig fra den almindelige GoRun. Hastigheden har en lille rocker og en lidt st?rre tykkelse i midterfoten, men den er langt mindre udtalt end i GoRun. GR Speed ??sole dimensions er 14 mm forfods, 19,5 mm midfoot, 18 mm h?l. Den Nike Air Max 2017 Womens st?rste forskel har at g?re med at f?le - midters?len i hastigheden er meget fast og langt stivere end GoRuns. Den eneste f?lelse ligner adidas Adios 2 eller New Balance RC1600 (sidstn?vnte er nok den n?rmeste tilsvarende sko samlet blandt dem jeg har k?rt i). Min pr?ference ville v?re for lidt mindre stakh?jde Nike Air Max 2017 Womens i en sko dette firma, og jeg fortalte Skechers-teamet dette, da jeg f?rst l?b i skoen, men de fortalte mig, at strukturen af ??denne s?l var pr?cis, hvad Meb havde anmodet om til en maraton skoen (hvem skal jeg argumentere for med Meb!). CIMG5254Solen stivhed i GoRun Speed ??forbedres ved tilstedev?relsen af ??en TPU plastplade indbygget i s?len (sammensat af Hytrel fra Dupont, hvis du kan lide specifikationer p? materialerne). Denne plade kan ses via en udsk?ring p? bunden af ??s?len (se billedet til venstre). Yders?len Nike Air Huarache Womensbest?r af isolerede runde gummibukser - holdbarheden hidtil, for mig har v?ret god (billederne er taget efter ca. 40-50 miles af l?b i skoen) .De af jer, der er bekendt med k?rslen af ??standard GoRun, finder dette at v?re en helt anden sko. Som n?vnt ovenfor er s?len stiv og fast, ligesom mange andre vejlejligheder Adidas ZX Flux Womens (is?r dem, der er lavet af adidas og New Balance). Jeg kan godt lide disse kvaliteter i en speed sko, men jeg er ikke sikker p?, om jeg kunne tolerere niveauet af fasthed i GoRun Speed ??til en fuld maraton - jeg har nok omkring 40 pund p? Meb, og mine f?dder f?lte det efter 11 miles p? veje i GoRun Speed. Men Nike Air Max 270 Hombre for hurtigheds?velser eller l?b op til halvmarathonafstand ville disse fungere fint. De er ret lydh?r og konstruerer klart med det ene form?l at k?re hurtigt. Jeg vil ikke anbefale GR hastighederne til lange, lette l?Nike Dunk Sky High Femmeber, selvom det kan v?re et individuelt svar, da jeg ikke er en skarp l?ber! Skechers GoRun-hastigheden er en ?gte, traditionelt stylet raceflad, der sandsynligvis er den mest konventionelle pr?stationssko produceret af Skechers hidtil. Dette er en, der slet ikke ville v?re ude af plads i den raske fladdel p?Nike Roshe Run Femme  v?ggen i en specialbutik, og konkurrerer meget godt med andre tilbud i kategorien. Hvis du kan lide en sko, der er t?t passende, fast og stiv til hurtighedsarbejde og racing, er det absolut en at overveje.

Publicité

MessagePosté le: Mar 6 Nov - 08:23 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Coquillards de Villon Index du Forum -> Coquillards de Villon -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | créer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation