Coquillards de Villon Index du Forum

Coquillards de Villon
Forum de discussion des Coquillards de Villon et des passionnés de reconstitution médiévale

FAQFAQ PortailSite internet   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

have ankommet hjem fra arbejde

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Coquillards de Villon Index du Forum -> Coquillards de Villon -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin Poissons (20fev-20mar) 龍 Dragon
Point(s): 9
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Ven 26 Oct - 08:33 (2018)    Sujet du message: have ankommet hjem fra arbejde Répondre en citant

Jeg skrev for et par uger siden om, hvordan min tr?ning til min for?rsmarathon (VT City) har v?ret temmelig elendig. En kombination af tidsbegr?nsninger, forf?rdeligt vejr og en r?kke lavkvalitetssygdomme havde sl?et v?k ved min motivation til at logge ind i miles. Efter at have vendt tilbage fra ferie i Florida i l?rdag, form?ede jeg endelig et anst?ndigt langt l?b p? 13,1 miles s?ndag , og startede ugen st?rkt med to lette l?ber og en anst?ndig Nike Air Max 90 Mujer lang intervall tr?ning. Som det altid ser ud til at ske, begyndte jeg at f?le feber p? torsdag eftermiddag og straks styrtede i sofaen i 14 timer efter at have ankommet hjem fra arbejde. Synes jeg havde fanget maven bug min 9yo s?n bragt hjem fra FL, og mine planlagte k?rsler for fredag ??Adidas Superstar Hombre og l?rdag m?tte skrotes. Jeg www.luzdevelas.es v?gnede i morges f?ler sig bedre, og da jeg kontrollerede min email havde min tr?ner (Caleb Masland) en Email venter p? mig i min indbakke. Fordi jeg har f?et mange sp?rgsm?l om, hvad mine tr?ningsplaner ligner, havde Caleb og jeg snakket om at dele min ugentlige tr?ningsplan her p? bloggen i weekenden. Jeg vil derefter f?lge op n?ste weekend med, hvordan tingene gik, og l?g efter n?ste timeplan. Tanken var, at det ville holde mig ansvarlig for at f? tr?ningene i, og det ville give dem, der kunne have interesse, en ide om, Nike Air Max 270 Mujer hvordan man f?r en ugentlig maratonuddannelsesplan fra en on-line coach er. Vores hensigt var at starte med denne kommende uges tr?ningsprogrammer, men Calebs plan startede med f?lgende: "... hvis du kan komme ud for en aerob 14 kilometer l?b i morgen (s?ndag), vil det v?re enormt." Adidas Superstar Womens Jeg kan fort?lle dig, at de sidste Nike Air Max 90 Damen to dage har den sidste ting, jeg f?lte mig som om at lave i dag, k?rte 14 miles. Og for at g?re sager v?rre var det koldt udenfor, og vinden piskede. For tre uger siden ville jeg have bagged dette l?b, men forest?ende l?b har en m?de at f? dig til at suge den op, n?r du ellers v?lger at kautionere. Jeg vidste ogs?, at jeg ville skrive dette indl?g senere om aftenen, og det ville ikke have v?ret s?rligt godt, hvis jeg ignorerede den f?rste runde p? Calebs tidsplan, is?r han kaldte "enorm." Den erfarne marathoner i mig ogs? ny at hoppe over et andet langt l?b ville v?re bare dumt med lidt over to m?neder indtil race dag. S? sug det op gjorde jeg. Jeg bundet sammen, bar en balaclava for f?rste gang i vinter og l?b omkring 14,3 miles (min Garmin d?de omkring mile 11.2, men heldigvis havde jeg Nike Air Max 95 Hombremin iPhone tracking som backup - jeg bruger Nike Air Max 90 Womens Saucony Run4Good appen til at logge miles for deres velg?renhed). Min fart var omkring 8:35 min / mile, s? lige om hvor jeg ?nskede at v?re for en let lang sigt. K?rslen var generelt god, og jeg f?lte ikke noget falde fra den sygdom, jeg har haft med. Det er fantastisk, hvor meget bedre jeg f?ler nu, da jeg har Nike Air Max 90 Mujer gennemf?rt dette l?b, og jeg er utroligt glad for, at jeg ikke sprang ud over det.

Publicité

MessagePosté le: Ven 26 Oct - 08:33 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Coquillards de Villon Index du Forum -> Coquillards de Villon -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | créer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation