Coquillards de Villon Index du Forum

Coquillards de Villon
Forum de discussion des Coquillards de Villon et des passionnés de reconstitution médiévale

FAQFAQ PortailSite internet   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

men med nok

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Coquillards de Villon Index du Forum -> Coquillards de Villon -> Présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995

Féminin Poissons (20fev-20mar) 龍 Dragon
Point(s): 9
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Jeu 25 Oct - 08:26 (2018)    Sujet du message: men med nok Répondre en citant

Jeg har for nylig modtaget en email fra Patagonia, der sp?rger, om jeg gerne vil gennemg? deres nye 4mm drop lightweight Nike Air Presto Womens trail sko, Patagonia Evermore. Jeg var sp?ndt p? udsigten siden jeg havde set et glimt af skoen et par uger tidligere, og det havde givet min interesse. (Disclosure: Dette par sko blev leveret af Patagonia som en mediepr?ve uden omkostninger) Fors?g p? skoen f?lte det med det samme, at det delte dets DNA med Merrell Barefoot-linjen. Jeg mailede faktisk min kontakt p? Patagonia for at sp?rge, om der var nogen deling af skodesign mellem virksomhederne. Hun fortalte mig, at selvom b?de Merrell og Patagonia Fodt?j er under moderbolaget Wolverine Worldwide, har de helt separate www.dannywinstanley.co.ukdesignteams (selvom de alle arbejder i samme kontorbygning i Grand Rapids, Michigan). Evermore f?les meget lys, har en flot, t?t Nike Air Max 90 Womens midfoot og en fremragende bred?se boks. H?ldisken er p? den minimale side, som jeg kan lide meget. Passformen f?les n?sten identisk med Merrell Bare Access 2, som er blevet en af ??mine yndlingssko. P? min handy mad skala en v?gt 10,5 vejet ind p? 8,9 oz. Patagonia h?vder 7,8 oz, s? hvis de baserer det p? en st?rrelse 9, lyder det om rigtigt. Jeg l?ber ikke s?ml?s, men forestiller mig, at denne sko ville v?re meget god for dem, der g?r. Fodssengen er integreret, og jeg kan ikke se eller f?le noget, der ville irritere den bare fod. Tungen er behagelig og ikke overbygget. Der er en forfod rockplate til rock beskyttelse. P? farten f?les Evermore fast under f?dderne. Det er meget en barfodesko, men med nok d?Nike Air Huarache Womensmpning, s? du ikke h?mmer dine f?dder p? h?rde overflader. Jeg vil sige, at niveauet af d?mpning og f?lelse svarer til en New Balance Adidas Superstar Mens MT110. P? grund af ?rstiden har jeg kun v?ret i stand til at pr?ve dem ud p? veje og h?rdt pakket snescooterstier. Ventilationen virker fremragende. Jeg har ikke haft en chance for at f? dem v?de endnu, men baseret p? hvor godt de tr?kker vejret, er jeg sikker p?, at de vil dr?ne meget godt. Jeg fandt Evermore's tr?kkraft at v?re gennemsnitlig. De er ikke supergrippy, men f?ler sig heller ikke utilstr?kkelige p? dette omr?de - husk p?, at jeg ikke har haft mulighed for at teste dem p? en lang r?kke betingelser ud over vejen og pakket sne p? stierne. Der er intet at indikere for mig, at de ikke vil fungere godt p? forskellige overflader selv. Den eneste ting, der kastede mig om Evermore, er m?ngden af Nike Air Vapormax Mens ??bueunderst?ttelse indbygget i denne sko. Det er ikke, at det har et ton, men hvad det har, f?les kort, fast og abrupt. Da jeg f?rst Nike Air Force 1 Womens pr?vede det var jeg bummed - alt jeg kunne m?rke var det pres under min bue. Jeg besluttede at tage dem ud for et spin alligevel og fandt ud af, at det virkelig ikke generede mig. Efter 7 miles havde jeg ingen smerte eller problemer. ?ben st?tte kan v?re et plus for nogle. Jeg kan ikke t?nke p? en anden sko, der har den dejlige, lyse, minimale f?lelse, der har en lignende opbygning under buen. Hvis du faktisk kan lide en bue st?tte og ikke kan lide de mange indl?gss?ler i mange sko i den minimale trail niche, s? vil du elske denne sko. Denne Patagonia Evermore har meget at g?re for det. Hvis det ikke var for denne bue st?tte, ville jeg anse det t?t p? perfekt til en mildt polstret, letv?gts, lav dr?Adidas Superstar Mujer be trailesko.

Publicité

MessagePosté le: Jeu 25 Oct - 08:26 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Coquillards de Villon Index du Forum -> Coquillards de Villon -> Présentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | créer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation